MBP - strona nieoficjalna

Strona klubowa

Logowanie

Tabela ligowa

Inna » Inne rozgrywki
1. NSPJ 23 bz
2. Arka Pana 20 plus
3. DP Ruszcza 19 minus
4. PKS Victoria Borek Fałęcki 19 bz
5. Parafia św. Jakuba Więcławice 4 bz
6. MBP 1 bz

Wyniki

Ostatnia kolejka 10
Arka Pana 7:1 Parafia św. Jakuba Więcławice
PKS Victoria Borek Fałęcki 3:0 MBP
NSPJ 1:0 DP Ruszcza

INFORMACJA O MECZACH:

Wynik, strzelcy bramek i kary proszę przesyłać na adres:

mbpnh@interia.pl

Aktualności

Oświadczenie w sprawie meczu Kalinex-NSPJ

  • autor: Kapitan13, 2010-06-30 00:18

W związku z protestami obydwu drużyn (NSPJ złożył protest za brak listy zawodników drużyny Kalinex) w odpowiedzi Kalinex (za udział gracza nieuprawnionego do naszych rozgrywek w drużynie NSPJ). Zdjęcie jakie otrzymałem potwierdza iż zawodnik NSPJ bierze udział w rozgrywkach którym patronuje MZPN. Nadmieniam iż kierownik drużyny NSPJ nie kwestionował udziału nieuprawnionego zawodnika w drużynie Kalinexu, tylko to iż kapitan drużyny nie posiadał listy zawodników a na spotkaniu przed rozpoczęciem sezonu ustaliliśmy, że taką listę należy posiadać na meczu - brak takiej listy powoduje walkower.

To tyle w sprawie protestów. Ja od siebie pragnę dodać, iż w drużynie Kalinex grał zawodnik, który we wcześniejszym meczu otrzymał czerwoną kartkę i zgodnie z regulaminem powinien pauzować w meczu z NSPJ. Trochę to nie fair wobec pozostałych drużyn, bo kilka czerwonych kartek już było i zawodnicy np. Ruszczy, czy PZU pauzowali w meczach a kapitanowie przekazywali te informacje, aby odnotować to w punktacji fair play.

PANOWIE MISTRZOWIE !!!- NIE ŁADNIE !! W związku z tym iż oby dwie drużyny nie przestrzegały w tym meczu obowiązującego regulaminu końcowy wynik zostaje anulowany i w końcowej klasyfikacji obie drużyny będą miały o jeden mecz sklasyfikowany mniej od pozostałych.

 

Andrzej Kowalik

Kapitan drużyny MBP

Współorganizator Ligii



  • Komentarzy [56]
  • czytano: [2347]
 

autor: ~anonim 2010-06-30 03:22:51

avatar Brawo dla organizatora za męską decyzję


autor: ~piłkarz 2010-06-30 03:37:59

avatar Takie zalatwienie sprawy krzywdzi inne drużyny.Zgadzam się. Zagrali nie fair i obie drużyny powinny zostać ukarane odjęciem punktów.A co z meczami w których grał nieuprawniony zawodnik NSPJ? Mogło to przesądzić o wyniku meczy.Przecież kapitan NSPJ napewno wiedział o tym iż jego zawodnik bierze udział w rozgrywkach którym patronuje MZPN. Nie znał regulaminu? Czy może zakpił z innych drużyn?


autor: ~anonim 2010-06-30 04:27:33

avatar NSPJ nic na tym nie traci i tak mecz przegrali więc w tabeli to nic nie zmienia.Kalinex wygrał a ma -3pkt.Więc takie załatwienie sprawy nic nie wnosi do tabeli.Obie drużyny nie przestrzegały regulaminu więc po -6pkt.w tabeli ligowej oraz kary punktowe w Pucharze Fair Play.Może taka kara byłaby przestrogą na przyszłość.Dobra sugestja kolegi piłkarza:co z meczami w których grał nieuprawniony gracz?


autor: ~rafal 2010-06-30 07:44:57

avatar Jeśli chodzi o grę nieuprawnionego zawodnika w innych meczach to żadna drużyna nie zgłaszała, że taki zawodnik grał przeciwko nim więc teraz trudno to udowodnić. Na przyszłość trzeba pomyśleć nad zaostrzeniem kar dla drużyn (uczymy się na błędach), które niezbyt uczciwie podchodzą do tematu w końcu to Liga Parafialna (gdzieś zatracił się duch gry fair play).


autor: ~rafal 2010-06-30 09:56:16

avatar kary punktowe obie drużyny dostały po - 20 w klasyfikacji fair play za grę nieuprawnionego zawodnika. Odnośnie ujemnych punktów nie wchodzi to w grę (niema tego w regulaminie) i można byłoby odnieść wrażenie że MBP gra pod siebie odejmując punkty rywalom którzy są przed nimi


autor: ~markot 2010-06-30 10:48:34

avatar Witam. Ponownie prosze oraganizatora o zamieszczenei regulaminu na stronie - nie mogę takowego znaleść


autor: Pavhel 2010-06-30 10:49:47

Profil Pavhel w Futbolowo To jest kpina i oszustwo!!! Wynik ustalony pod MBP i NSPJ. Dlaczego tylko Kalinex ma być ukarany i poszkodowany???? Dlaczego tylko nam jest odbierane punkty? Jeśli już to powinno być odebrane po 3 punkty każdej drużynie czyli obustronny walkower po meczu? Skandal KPINA ORGANIZATORA!


autor: Pavhel 2010-06-30 10:56:02

Profil Pavhel w Futbolowo a czy NSPJ miało listę zawodników?


autor: ~anonim 2010-06-30 11:13:12

avatar wystarczy zobaczyc na tabele komu ta decyzja miala sluzyc...


autor: ~Krzychu 2010-06-30 12:04:00

avatar i nspj otrzymał co chciał,przegrali mecz, mieli nieuprawnionego zawodnika a teraz sa liderem. Brawo za decyzje, very trafiona...


autor: ~rafal 2010-06-30 12:28:41

avatar Pavhel: po pierwsze obie drużyny nie zachowały się fair, nie wiem czy NSPJ miało listę zawodników (można było sprawdzić po meczu jak wybuchła kłótnia, na pewno było gorąco), zasugerowany Twoja podpowiedzią wklepałem obustronny walkower, tylko że to nic nie daje, zwiększa liczbę rozegranych spotkań, punkty się nie zmieniają (sprawdź w zakładce TERMINARZ i kliknij na mecz).


autor: ~rafal 2010-06-30 12:33:00

avatar Proponuję Panowie na spokojnie przemyśleć sprawę i czekam na sensowne rozwiązania. A sugerowanie że to rozwiązanie jest pod MBP jest niepoważne (zawsze organizator mógł za taką postawę obu drużyn, odjąć im po 6 pkt jak tu niektórzy sugerowali i MBP byłoby liderem, ale to już oczywiście jest żart).Pozdrawiam i czekam na rozwiązania. Organizator też tu zagląda i czyta. Ja tylko klepie info na strone


autor: ~Pavhel 2010-06-30 13:08:22

avatar noooo... 6 pkt by rozwiązało sprawe;)


autor: filip8888 2010-06-30 13:11:37

Profil filip8888 w Futbolowo a na powaznie mam nadzieje że zdajesz sobie sprawę że w całej tej sytuacji najbardziej poszkodowany jest Kalinex i tylko my ponosimy winę i karę. Zmniejsza się dystans do Nspj a także innych rywali jak chociażby MBP i Arki. NSPJ ma nad nami przewagę i pozostaje w ciągłej walce mimo że również są winni. Nie mieli listy, mieli nieuprawnionego zawodnika, najprawdopodobniej od wielu spotkań.


autor: ~Pavhel 2010-06-30 13:12:37

avatar oczywiscie tez zartowałem ;)


autor: ~rafal 2010-06-30 13:16:57

avatar filip8888 nie do końca się zgadzam że Kalinex jest najbardziej poszkodowany (zagrał zawodnik, który powinien pauzować za czerwoną kartkę i strzelił dwie bramki). Drużyna Kalinexu ma 2 punkty straty do NSPJ ale aż 3 mecze zaległe. Myślę że z taką formą bez problemu wygra tę edycję rozgrywek, śmiem nawet twierdzić że bez starty punktu (no może z MBP heheheh)


autor: ~Pavhel 2010-06-30 13:17:02

avatar Uważam że obie drużyny popełniły błędy ale wynik bezpośredni powinien zostać w tabeli a karnie powinny być objęte obu druzyną po minus 3 pkt i wtedy byłoby to najbardziej sprawiedliwe. Na koniec sezonu wszystkie druzyny rozegrają taka samą liczbe spotkań. Wynik z boiska zostaje jako bezpośrednia rywalizacja. NSPJ i Kalinex względem innych drużyn ponoszą takie same kary i równo zmniejszają dystans


autor: ~Pavhel 2010-06-30 13:19:05

avatar do pozostałych drużyn, które zachowały się fair i przez to wobec szesciu pozostałych zmniejszaja dystans i zwiekasza mozliwosc walki o wyższe lokaty.


autor: ~rafal 2010-06-30 13:26:12

avatar Pavhel jest to jakiś pomysł, zobaczymy co na to wszystko organizator. Jest mały problem ze strony technicznej bo musiałbym wtedy jakiejś drużynie która grała z NSPJ wpisać walkower bo inaczej nie da się odjąć 3 punktów (sam wiesz bo prowadzisz fajną stronkę na futbolowo.pl). Faktycznie rywalizacja nabrałaby rumieńców


autor: ~Pavhel 2010-06-30 13:31:23

avatar W obecnej sytuacji umacnia się pozycja NSPJ, którzy na tej aferze tylko zyskali a nie ponoszą żadnych konsekwencji.


autor: ~Pavhel 2010-06-30 13:32:50

avatar masz racje: "Futbolowo.pl" nas technicznie ogranicza. O tym nie pomyślałem.


autor: Pavhel 2010-06-30 13:34:06

Profil Pavhel w Futbolowo a za stronke dzięki, duzo od siebie czerpiemy na wzajem;P


autor: Pavhel 2010-06-30 13:36:41

Profil Pavhel w Futbolowo wynik mozna zostawić a w końcowej klasyfikacji przy uwzględnianiu poszczególnych pozycji druzyn w tabeli dopisać adnotację o weryfikacji punktowej po minus trzy punkty w tabeli dla dwóch druzyn. Mam nadziej że nie kopie dołków pod sobą bo jak nam braknie tych trzech pkt na koniec sezonu to mnie druzyna zabije;P


autor: ~rafal 2010-06-30 13:42:07

avatar ja myślę, że wygracie ligę bez problemu więc śpij spokojnie, same zwycięstwa z najgroźniejszym konkurentem już graliście, więc teraz może pójdziecie na rekord i wygracie wszystkie mecze co byłoby nie lada wyczynem!


autor: Pavhel 2010-06-30 13:48:29

Profil Pavhel w Futbolowo Jak zweryfikujecie wynik z NSPJ samych zwycięstw już nie będzie;) A na poważnie zastanówcie się jeszcze nad sensownym rozwiązaniem. i moze na koniec rudny spotkanie spraingowe?


autor: ~rafal 2010-06-30 13:55:42

avatar Decyzja należy do Pana Andrzeja, a w tabeli niema że jest mecz przegrany tylko zwiększa się liczba spotkań więc na koniec i tak tego niewidać. Co do sparingu niestety nasz zespół rozjechał się po świecie i korzysta z wakacji z rodzinami, ale we wrześniu czekają nas dwa pojednynki ligowe!!!


autor: Pavhel 2010-06-30 14:01:36

Profil Pavhel w Futbolowo Szkoda, nasz chyba też w części przynajmniej się porozjeżdzał. W tabeli nie widać ale w rozstrzygnięciu bezpośrednim między nami a NSPJ pozostaje, ponieważ powinniśmy mięć teraz punkt przewagi nad NSPJ wiec tabela na wakacje to 1) Kalinex 18 pkt 2) NSPJ 17 pkt 3) MBP 16 pkt.


autor: Pavhel 2010-06-30 14:05:47

Profil Pavhel w Futbolowo wtedy obie druzyny ponosza odpowiedzialnoisc i kary za nie przestrzeganie.


autor: ~rafal 2010-06-30 14:13:51

avatar Ostateczna decyzja należy do organizatora, więc póki co tabela zostaje taka jak jest teraz. (a gdyby tak zostawić obustronny walkower i obu druzyna za kare po - 3 pkt ? :))))) ide pakować się na wakacje w piątek rano wyjazd... Pozdrowienia!


autor: Pavhel 2010-06-30 14:26:36

Profil Pavhel w Futbolowo humor Cię trzyma przed wakacjami;P Baw sie dobrze i duzo zabawy, słonca i procencikow...;)))))


autor: Pavhel 2010-06-30 14:29:18

Profil Pavhel w Futbolowo P.S. Czyli jednak jeszcze liczycie na mistrzostwo...;PPPP


autor: ~anonim 2010-06-30 16:05:39

avatar Odjąć Nspj i Kalinex po 3 lub 6 pkt i to by było sprawiedliwe dla wszystkich drużyn.Nie tylko MBP czy Arki ale wszystkich.Takie rozwiązanie jakie proponuje organizator jest korzystne tylko dla Nspj.W końcu nie wszystkie drużyny miały świadomość iż grają z nieuczciwym zespołem.Widząc wynik meczu Arka-Nspj należy stwierdzić iż brak tego zawodnika osłabił drużynę.W innych meczach też by tak grali.


autor: ~anonim 2010-06-30 16:18:47

avatar www.kalinex.futbolowo.pl/kalinex/news,48 9093,informacja-o-weryfikacji-wyniku-mec zu.html ... W komentarzach zasugerowałem, iż wbrew pierwszej decyzji organizator powinien pozostawić wynik spotkania a przy weryfikacji końcowego wyniku powinno się uwzględnić kary minus trzech punktów dla obu drużyn co nie zachwieje wynikami bezpośrednich spotkań a spowoduje równe potraktowanie wszystkich zespołów


autor: ~rafal 2010-06-30 16:44:27

avatar dzięki :) słońce podobno ma być o procenty i zabawę jestem spokojny, a co do mistrza to dopóki piłka w grze :):):)...


autor: ~piłkarz 2010-06-30 17:00:39

avatar Organizator powinien skonsultować się z kapitanami innych zespołów. Myślę że to przemyśli przez wakacje i podejmie słuszną decyzję w sprawie zachowania obu drużyn.Niech wszyscy uczestnicy naszej ligi wyrażą opinie na ten temat i wspólnie z organizatorem ligi podejmą decyzję. Równie dobrze można za zgodą innych drużyn wprowadzić poprawkę do regulaminu i odjąć tym drużynom po 3 lub 6 pkt.


autor: ~piłkarz 2010-06-30 17:54:05

avatar Organizator powinien skonsultować się z kapitanami innych zespołów. Myślę że to przemyśli przez wakacje i podejmie słuszną decyzję w sprawie zachowania obu drużyn.Niech wszyscy uczestnicy naszej ligi wyrażą opinie na ten temat i wspólnie z organizatorem ligi podejmą decyzję. Równie dobrze można za zgodą innych drużyn wprowadzić poprawkę do regulaminu i odjąć tym drużynom po 3 lub 6 pkt.


autor: ~anonim 2010-06-30 22:46:08

avatar Panie organizatorze badz Pan obiektywny i odejmij po 3 ptk obydwum druzyna tylko wtedy wyjdzie Pan z twarza i nikt pana nie posadzi o stronniczosc potraktowanie meczu jakby go nie bylo krzywdzi tylko Kalinex a winne sa obie ekipy.


autor: ~anonim 2010-07-01 04:25:44

avatar A dlaczego tylko po 3 pkt? Kalinex zawalił dwa razy 1- brak listy 2- czerwona kartka NSPJ - podwójnie gdyż grał nieuprawniony zawodnik. Także powinno być po 6 pkt. To by było sprawiedliwe wobec innych drużyn.


autor: ~anonim 2010-07-01 09:37:26

avatar Panowie z druzyn od 3 w dol zajmijce sie trenowaniem i zdobywaniem punktow w meczach.ja wiem zebysce chcieli zeby odejmowac po6 a moze po 10 pkt,a najlepiej to by bylo dla Was jakby obie druzyny wycofac z rozgrywek.


autor: ~anonim 2010-07-01 10:14:25

avatar ...cd nie bedzimy sepami to jest liga parafialna odjece po 3pkt to i tak duzy uklon dla druzn od trzeciego miejsca w dol.Szanowni koledzy ,organizatorze rowniez dobrz mozna pozostawic wynik z boiska patrzac na to ze obie druzyny byly wzgledem siebie nie fer i nie na komu przyznac walkowera.Pozdrawiam


autor: ~anonim 2010-07-01 10:37:11

avatar zgadzam sie z przedmoca.


autor: ~piłkarz 2010-07-01 13:18:17

avatar co do ostatnich wypowiedzi to może być po -3 pkt ale dla obu drużyn a nie tylko dla jednej


autor: ~anonim 2010-07-01 16:46:10

avatar a uwazacie ze wynik powinien pozostać uznany i karne trzy pkt dla obu druzyn czy anulujemy wynik i jeszcze kara?


autor: ~Pavhel 2010-07-01 16:58:08

avatar Hey panowie mam jeszcze taka sugestie dotyczaca tych list skladowych. czy nie powinno byc tak ze o liste zawodnikow prosimy przed meczem nie znając wyniku i prosząc o uczciwe rozstrzygnięcie składów osobowych. A nie w sytuacji kiedy ktoś przegrywa i próbuje pod zielonym stolikiem załatwiać wynik?


autor: ~pavhel 2010-07-01 16:59:18

avatar ...i ratować swój zespół, który nie dał rady na boisku tak jak to było z NSPJ?


autor: ~piłkarz 2010-07-01 17:07:41

avatar anulować wynik i jeszcze kara minusowych punktów dla obu drużyn Co do list to faktycznie zastrzeżenia przed meczem a nie dopiero po porażce Z tego co mi wiadomo to w 1 meczu z arką kapitan nspj poinformował iż będzie sprawdzał listę ale wygrali to nic nie chcieli a 2 meczu z arka to już była afera z ich nieuprawnionym zawodnikiem to siedzieli cicho pomimo niekorzystnego dla nich wyniku "remis"


autor: ~Pavhel 2010-07-01 21:46:44

avatar Mysle ze anulowanie wyniku nie ma nic wspolnego z rozstrzyganiem potyczki i konsekwencji niesubordynacji i nie przestrzegeniem zasad, minus trzy punkty to wystarczajaca kara. a propos listy to sam widzisz jak to jest. a nieuprawniony zawodnik grał w meczu z arka?


autor: ~piłkarz 2010-07-01 21:56:33

avatar anulować wynik i jeszcze kara minusowych punktów dla obu drużyn Co do list to faktycznie zastrzeżenia przed meczem a nie dopiero po porażce Z tego co mi wiadomo to w 1 meczu z arką kapitan nspj poinformował iż będzie sprawdzał listę ale wygrali to nic nie chcieli a 2 meczu z arka to już była afera z ich nieuprawnionym zawodnikiem to siedzieli cicho pomimo niekorzystnego dla nich wyniku "remis"


autor: ~anonim 2010-07-01 22:01:48

avatar Pavhel tak jak wcześniej pisałem 3 lub 6 dla nspj i kalinex zawodnik nieuprawniony grał z wszystkimi drużynami


autor: ~anonim 2010-07-01 22:47:53

avatar jak jestescie tacy pewni ze nasz zawodnik gra w druzynie zrzeszonej to podajcie jego nazwisko a nie piszcie farmazonow.


autor: ~Pavhel 2010-07-01 23:29:41

avatar Nic udowadniac nie musimy, organizator podjal decyzje wiec chyba sobie nie zmyslil;)


autor: ~anonim 2010-07-01 23:30:47

avatar a kolega co tak odejmowac chce to niech zajmie sie zdobywaniem pkt na boisku a nie odejmowaniem w tabeli innym.


autor: ~Pilkarz kalinexu 2010-07-01 23:34:07

avatar i dlaczego kalinex ma byc bardziej ukarany niz nspj? nam odjecie pkt za zwyciestwo i jeszcze 3 lub 6 nie wiadomo dlaczego???? jakies rzeczowe uzasadnienie?


autor: ~markot 2010-07-02 11:32:23

avatar Ponawiam swoją prośbę do organizatora o umieszczenie linku bądź wprost regulaminu rozgrywek PLP.


autor: ~Staszek 17 2010-07-02 15:57:18

avatar Panie Andrzeju proszę o umieszczenie na stronie regulaminu PLP.Koledzy to jest liga parafialna , był naruszony regulamin rozgrywek więc kara musi być.W naszej drużynie wiadomo kto zawinił to będzie kolejna nauczka na przyszłość.Spotkajmy się znowu na boisku po wakacjach i grajmy zgodnie z regulaminem oby się to nie powtórzyło.


autor: ~Staszek 17 2010-07-03 17:17:48

avatar PROŚBA do organizatora PLP.Gdy będzie ustalany terminarz rundy rewanżowej postarajcie się omijać dni w których będzie grała Ekstraklasa na stadionie Hutnika.Panie Andrzeju dziękuję jeśli będziecie o tym pamiętać.Dla wszystkich miłych wakacji.


Dodaj swój komentarz

Autor: Treść:pozostało znaków:

Buttony

Reklama

Losowa galeria

GROM - MBP 2:6
Ładowanie...

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 2 gości

dzisiaj: 43, wczoraj: 33
ogółem: 878 532

statystyki szczegółowe